Powered By Blogger

Saturday, March 19, 2011

Want To Say Good Bye OLD STYLE and FAMILY KUCCENG 

OLD STYLE 
Cuma cakap selamat tinggal gaya lama ku , dan ingin bermula gaya yang "simple2x'' ,
Dan aku nak tukar gaya baru bukan nak cari nama tapi ni memang aku yang nak ingin kan ,
biarla apa yang kamu nak cakap , cakap laa d blkg2x ku , aku ndk kisah sdaa apa yang kamu cakap di belakang ku , pedulilaa :)  Yang Penting Life Happy And All Happy :)

FAMILY KUCCENG
Bukan kerana Semua family kucceng yang ramai "quit'' dari kucceng , itu aku pun ndaa tau psl itu smuaa , aku pun ndk tau smpi leader kmi pun yang quit , tpi aku bukan nak sngt ikut2x dorg quit , aku quit pun sebab aku nak Hidup Happy Tanpa sebarang apa2x masalah , segala gaduh apa smua , aku nak idup tnpa MASALAH :) Aku harap kpada family kucceng yang baca aku pnya blogg ne , aku arap kmu paam semua :') , Btw , terima kasih laa coas telah mengizin kn aku msuk ke FAMILY KUCCENG ny , Kepada family kucceng : aku minta maaf dari ujung kaki korang ingga ujung rmbut korang , harap d maaf segala kesalahan yang aku tlah buat kepada kmu :) KUCCENG Take Care FRIEND :')

No comments:

Post a Comment