Powered By Blogger

Saturday, March 26, 2011

SIMPLE STYLE ? ini laa jaa dress yg slalu aku gunaa klu hangout ka jln2x ka , inii jaa laa dress aku pkai setiap masa , malas sdaa mw dress mendalam ny , blum mahir lgii , mw kna belajar dulu bruu dress dalam2x , hee :D
Dalam otak ny blum ada lgi timbul Dress bru , mw cuba yg lama dngan dress yg simple ny , lebih bgus , selesa d pandang oleh org atau manusia sekalian :P
Tunggu abes skulaa , bila sda tiba masanya life sndri2x bruu laa ubah dress , HARAP MAAF ! saya bukan pozer atau pun ikut2x penampilan org , aku cuma mengikut dress semasa , aku kn plih mna dress yg bgus dan selesa , itu laa aku pki mna yg selesa :) peduli laa apa yg kmu ckp , aku ne pozer ka apakah , janji life aku Happy dengan semua orang , Janji Boleh hidup di duniaa , hee :D , mm :| Kalau La dress aku bekekalan begini ? boleh ka ? harap2x aa kn , cuma perlu pkai ari2x kli ny , bruu biasa dress yg simple ny , mm , apa pun , kpada yg baca blog ny , jika ada yg silap kata di sni , Mohon maaf kepada semua pembaca setia blogger :) , Tujuan aku post2x bgini , bukan laa hnya untuk nunjuk2x tpi ni hanya untuk saja2x , bkn nak tembirang2x mw post segala tentang aku , hee :D ,


JIKA ADA YANG TIDAK FAHAM .
SILA BERI KOMEN YANG JUJUR :)

No comments:

Post a Comment